Şarkıları ben de teker teker dinledim, hatta ikişer kez, ancak şarkı yollamadığım için kurallar gereği puan verme hakkım bulunmuyormuş, ben de gayet gönül rahatlığı içinde, kendi şarkımı açık etmeme gerginliği içine girmeden
ve olabildiğince içimden geldiği şekilde şarkıları değerlendirmeye çalışayım dedim:
01) max- puppeteer: ortalama üzeri ama en başlara oynayacak kadar etkilemedi beni
02) hozier- take me to church: bir şeyler vaad edecek gibi duruyor ama bunu da beğenmedim fazla
03) katy perry- chained to the rhythm: katy perry severim ama bu şarkısı en az sevdiklerimden
04) fort minor- where'd you go: dido şarkılarını anımsattı bana. Eh işte.
05) dami im- fighting for love: bu şarkı her şeyiyle başka birşeyleri hatırlatıyor gibi. Ses muhteşem ama şarkı özgün gelmedi.
06) raving george- you're mine: tarzım değil, o yüzden etkilenmedim.
07) nicolas jaar- mi mujer: klip ilginç ama şarkı hitap etmedi yine.
08) samantha jade- soldier: kesinlikle playlist'imde olmasını isteyebileceğim bi şarkı. Bir kaç dinleyiş sonra sıkılmazsam.
09) madame monsieur- tournera: fransızca olmasına rağmen sevmedim.
10) sharon doorson- fail in love: güzel, ama diğerlerine göre.
11) apocalyptica- not strong enough: güzel bi şarkı, ya da eh'ten hallice diyim.
12) jain- come: bunu çok sevdim, hem şarkı olarak, hem de klip. Pürüzsüz ve samimi geldi bana.
13) poets of the fall- carnival of the rust: freddy krueger şarkı söylüyor
çok etkilemedi.
14) miss caffeina- acido: sinir bozucu geldi, en az sevdiklerimden.
15) nick jonas- close: bu da vasat bulduklarımdan.
16) beautiful friendship song- my good brother: uzakdoğu müziği bana hitap etmiyor.
17) the cranberries- no need to argue: bu grubu da çok severdim, ama bu şarkılarını bilmiyordum, adını duymuştum yalnızca, galiba bi albümlerinin isim parçasıydı. Sevmedim şarkıyı.
18) nikos karakalpakis- kalinihta: yunanistan'ın 1983 esc şarkısına benzettim biraz, mou les. Sevimli buldum.
19) loic nottet- million eyes: yine kendine özgü bir tarzı var, güzel ama esc şarkısı kadar etkilenmedim.
20) cat stevens- the wind: sevmedim.
21) yuval dayan- shetachazor: bu da ortalama üstü ama vurucu gelmedi.
22) nadeah- odile: kıpır kıpır, eğlenceli. İddialı buldum. İş yapar.
23) the levellers- carry me: zayıf kaldı bu pakette.
24) vanessa paradis&sean lennon- la seine & i: ortalama. Kötü değil ama çok da etkilemedi.
25) natassa bofiliou- en lefko: ilk rumca şarkıyı daha çok sevdim. İkinci yarıdaki bağırdığı bölümler daha iyi. Sapına kadar kadın yunan vokali dedirtiyor.
26) dikanda- jakhana jakhana: kesinlikle ilgi çekici. Eğlenceli geldi bana. İyiler arasında.
27) alvaro soler- sofia: sakis rouvas tarzını hatırlattı bana. Çok ilginç bi yanı olmadıktan sonra sevmiyorum artık bu tarzı.
28) mohsen yeganeh- behet ghol midom: kesinlikle güzel bi seçim bence. Yorum duygu yüklü, gitarlar da iyi, sevdiklerimden.
Sonuç olarak, 8-12-18-22 ve 28 ilk 5'imde gibi, 26-19-10 takip ederler.